srijeda, 26. kolovoza 2015.

Svjedočanstvo življenja čistoće (10) - Ante

Čistoća donosi obilje blagoslova u život svakog pojedinca koji ju živi. Sve veći broj mladih ljudi odlučuje se živjeti ju. Pročitajte zašto se Ante odlučio i što poručuje onima koji ju još ne žive.

-          Za početak, voljela bih da nam kažeš nekoliko riječi o sebi.

Ante: Bok! Ja sam Ante i dolazim iz Vodica. Inače bavim se glazbom i živim za nju.

-          Zašto si se i kako odlučio živjeti čistoću?

Ante: Pa odlučio sam se za čistoću jer me tako uči Crkva. Mislim da se isplati ˝čuvati se za onu pravu˝.

-          Jesi li se ikada dvoumio trebaš li, ili ne živjeti ju?

Ante: Ne, nikad se nisam dvoumio trebam li ju živjeti ili ne.

-          Koliko ti molitva pomaže na tom putu?

Ante: Vjerujem da mi molitva uvelike pomaže na tom putu, iako nikad nisam konkretno molio na tu nakanu.

-          Kako su na tvoju odluku reagirali tvoji prijatelji?

Ante: Trenutno se ne mogu sjetiti ni jedne njihove reakcije, ali ne zamaram se toliko tuđim reakcijama.

-          Mladi danas tragaju za autentičnom ljubavlju. Kakva je to ljubav prema  tvom mišljenju?

Ante: Autentična ljubav...hh.. neznam...trenutno sam bez riječi.

-          Što misliš, zašto se mladi danas teže odlučuju živjeti čistoću?

Ante: Pa neznam zašto... to bi tribalo pitati njih.

-          Za kraj, što bi poručio mladim ljudima koju razmišljaju o čistoći, ali još nemaju dovoljno hrabrosti i želje živjeti ju?

Ante: Poručio bih mladima da žive predbračnu čistoću, jer će onda brak biti mnogo bolji i kvalitetniji, u to sam siguran.


Hvala ti što si svoje svjedočanstvo podijelio s nama. Želim ti obilje Božjega blagoslova te što skoriji pronalazak osobe koju ti je Bog namijenio! 





Nema komentara:

Objavi komentar