nedjelja, 16. kolovoza 2015.

Svjedočanstvo življenja čistoće (7) - Marija

Veoma je važno znati koje ideale slijediti u životu. Čistoća nije nešto čemu mladi ljudi pribjegavaju, često zbog neznanja, ili možda manjka hrabrosti. Na poticaj svima, svoje svjedočanstvo s nama je podijelila šesnaestogodišnja Marija. Pročitajte razmišljanja ove mlade djevojke.

-          Za početak, voljela bih da nam kažeš nekoliko riječi o sebi.

Marija: Zovem Marija i 16 mi je godina. Idealist sam koji obožava sport, umjetnost i znanost. Rođena sam u katoličkoj obitelji, a novu dimenziju vjere sam otkrila tek prije 2-3 mjeseca.

-          Zašto si se i kako odlučila živjeti čistoću?

Marija: Odluka je bila spontana i brza, a donijela sam ju na jedan uobičajeni ljetni dan kada me je jedan post sa vaše Facebook stranice podsjetio na moju staru želju. Naime, u 8. razredu nam je vjeroučiteljica pričala o predbračnoj čistoći, ali moja pitanja su i dalje ostala neodgovorena. Drago mi je što sam naišla na priliku da otkrijem pravu istinu jer iako sam znala da je seks mnogo više od usputne avanture, mnoge su mi stvari i dalje bile nejasne.

-          Jesi li se ikada dvoumila trebaš li, ili ne živjeti ju?

Marija: Ne, jer nikada nisam bila sigurnija u svojoj odluci nego onda kada sam se upitala želim li takav način života. Meni je iz srca odmah stiglo jedno veliko i čvrsto da i od tada sam osjećala da je netko kraj mene, netko tko će me do kraja podržavati. Naravno, to je Isus. Moram priznati da me je privukla činjenica što je to jedan veliki izazov, jer ljudi se boje savršenstva i odustanu od te težnje i prije nego što ju započnu, ali mene je ona, hvala Bogu, zaintrigirala.

-          Koliko ti molitva pomaže na tom putu?

Marija: Da nema molitve, ne bi bilo ni moje odluke. Iskreno, nisam tip vjernika koji moli desetice krunice, već više prakticiram direktan razgovor s Bogom, obračajući mu se sa svojim jednostavnim riječima. Molitva kroz pjesmu je zapravo vrhunac, jer ništa me ne može više smiriti i osnažniti od slušanja Hillsonga uniteda koji mi sa nježnim, ali istovremeno snažnim riječima jača i ohrabruje dušu.

-          Kako su na tvoju odluku reagirali tvoji prijatelji?

Marija: Svoju odluku držim za sebe, no i oni rijetki koji za nju znaju ili me u potpunosti ne razumiju ili me na neki način sažalijevaju. Ali meni je njih žao! Dok mene promatraju kao konzervativnu vjernicu kojoj su neki tamo isprali mozak sa  "mazohističkim idejama", ja pred sobom promatram ljude koji se svjesno udaljavaju od Boga. Ali mene boli briga. Nova sam u ovome i još puno toga moram naučiti, no najvažnije mi je da znam da idem pravim putem, jer ne želim više biti dio ovog začaranog zemaljskog kruga koji se osniva na međusobnom iskorištavanju.

-          Mladi danas tragaju za autentičnom ljubavlju. Kakva je to ljubav prema  tvom mišljenju?

Marija: Prihvaćanje osobe onakvom kakva ona je, a ne mjenjanje nekoga po svojim sebičnim potrebama. Da, autentična je ljubav žrtva, a ne užitak. Ona je velika borba dvoje Božje djece koja udružuju svoje snage kako bi se vratile Ocu. Taj križ je izbor, a ne imperativ. Odluka za autentičnu ljubav je kao da ste došli na kolodvor i odabrali kojom ćete linijom doputovati do odredišta, tj. Boga - apsolutne Ljubavi, a to je najbrži, ali i najteži put.

-          Što misliš, zašto se mladi danas teže odlučuju živjeti čistoću?

Marija: Mladost je za zabavu, a starost za pokoru - moto je kojem nas svi uče. U godinama kada si pun života, radoznalosti, avanturizma i neodgovornosti zadnje što ti treba je "hrpa pravila" koji će ti ograničiti tu slobodu. Čovječanstvo oduvijek, a posebno u ovom liberalnom stoljeću, u svakom pogledu promovira hedonizam, jer zašto se strpljivo suzdržavati od užitka kada možeš odmah slijediti strast? Slažem se, ne postoji ništa ljepše nego vidjeti zaljubljenig mladića i djevojku. No budimo iskreni, što se krije iza takvih poljubaca: poštovanje i obećanje na vječnu i bezuvjetnu ljubav ili obostrano zadovoljstvo koje prestaje kada jedno o tih dvoje pronađe "boljeg komada" ?

-          Za kraj, što bi poručim mladim ljudima koju razmišljaju o čistoći, ali još nemaju dovoljno hrabrosti i želje živjeti ju?

Marija: Ne bojte se, već barem pokušajte!
Ne ponašajte se i vi poput prestrašenog mačića koji ne vjeruje ljudima koji ga žele spasiti, jer upravo će vas oni (tj. taj put) odvesti u bolji dom (k Ocu), a ako se predomislite, uvijek možete odustati. Svaki čovjek je Božje dijete i svi smo jednako vrijedni, stoga zašto promatrati curu ili dečka kao predmet kratkotrajne zabave i još se usuditi to nazivati ljubavlju?
"Kršćanine, upoznaj svoje dostojanstvo." Ovo je moja poruka tebi, jer ako ne želiš čekati osobu koja te zaslužuje, onda barem poslušaj koliko zapravo vrijediš. Naposljetku, i ja sam tek nedavno shvatila da je moje, kao i tvoje tijelo hram Božji.
I barem pokušaj jer zaista nemaš što izgubiti, jer sve "prilike" koje ćete tijekom čistoće propustiti nisu prave ako su propuštene, jer pravu osobu od sebe ne možeš otjerati.


Hvala ti što si svoje svjedočanstvo podijelila s nama. Želim ti obilje Božjega blagoslova te što skoriji pronalazak osobe koju ti je Bog namijenio!

photo: favim.com 






Nema komentara:

Objavi komentar