srijeda, 19. kolovoza 2015.

Svjedočanstvo življenja čistoće (8) - Josipa

Ako ljubimo Boga, učinit ćemo sve da ga usrećimo. Ni jedna žrtva neće biti teška. Čistoća je jedan od najljepših, najsvetijih i najvećih darova koje možemo dati Bogu. Pročitajte zašto se Josipa odlučila živjeti čistoću i što nam poručuje.

-          Za početak, voljela bih da nam kažeš nekoliko riječi o sebi.

Josipa: Moje ime je Josipa. Učenica sam 4. razreda srednje škole. Životni uzor mi je Isus Krist.

-          Zašto si se i kako odlučila živjeti čistoću?

Josipa: Odlučila sam živjeti čistoću jer smatram da je to ispravna odluka koja mi pomaže da izgrađujem sebe i druge te da se ne vežem na neke nebitne prolazne stvari. Vrlo bitno, čistoća je i najmanje što mogu Bogu pokloniti za sve milosti koje mi je iskazao

-          Jesi li se ikada dvoumila trebaš li, ili ne živjeti ju?

Josipa: Naravno da je bilo i dvoumljenja i skeptičnosti vezano uz čistoću, no to je odraz moje slabosti i tu vidim da sam nemoćna bez Boga.

-          Koliko ti molitva pomaže na tom putu?

Josipa: Molitva mi je siguran oslonac i snaga. U razgovoru s Isusom dobivam snagu koja me vodi na tom putu - životu u čistoći.Duh Sveti me potiče na dobro i usmjerava pravom putu - životu u čistoći.

-          Kako su na tvoju odluku reagirali tvoji prijatelji?

Josipa: Ima onih koji prihvaćaju moja uvjerenja, ali naravno da ima i onih koji su to ne podržavaju. No, nije me briga. Znam kome sam povjerovala i ne živim za prolazno, već za vječno.

-          Mladi danas tragaju za autentičnom ljubavlju. Kakva je to ljubav prema  tvom mišljenju?

Josipa: Autentična ljubav po mom je shvaćanju iskrena i prava, ona koja daje blagostanje i mir.

-          Što misliš, zašto se mladi danas teže odlučuju živjeti čistoću?

Josipa: Mislim da se mladi danas tesko odlučuju na život u čistoći zbog krivog načina života i neprestanog traganja za mirom i ljubavlju na krivim mjestima, tj. na mjestima gdje "ljubav" nije ukorjenjena u pravom izvoru - Isusu Kristu.

-          Za kraj, što bi poručim mladim ljudima koju razmišljaju o čistoći, ali još nemaju dovoljno hrabrosti i želje živjeti ju?


Josipa: Mladima poručujem da se ne boje života u čistoći. Time ništa ne gube, već puno više dobivaju - iskrenu, pravu, vjernu LJUBAV!

Hvala ti što si svoje svjedočanstvo podijelio s nama. Želim ti obilje Božjega blagoslova te što skoriji pronalazak osobe koju ti je Bog namijenio! 

photo: bookcity.co.il 






Nema komentara:

Objavi komentar