utorak, 21. veljače 2017.

Ivana Klarić - interviju

Vjerujem da Vam je već poznato ime Ivane Klarić, spisateljice, glazbenice, studentice teologije i urednice facebook stranice Dopusti da ti ispričam. Zamolila sam Ivanu da podijeli s nama svoja razmišljanja o ljubavi i da nam uputi neku poruku. Cijeli interviju možete pročitati u nastavku.

Draga Ivana, evo za početak, reci par riječi o sebi za čitatelje bloga Putem Ljubavi. Tko si ti i kako si počela pisati?

Ivana: Ja sam Ivana, dolazim iz Makarske, studentica sam teologije u Splitu i imam 24 godine. Obična sam cura koja je iz hobija recimo, počela pisati na jednom katoličkom portalu, a kasnije se preselila na samostalnu stranicu i to je ukratko to.

Što je za tebe ljubav?

Ivana: Jako teško je ljubav staviti u definiciju. Ljubav je središte života, pokretač, snaga, toplina, ispunjenje. Ljubav je žrtva i doista prihvaćanje drugoga, onakav kakav jest, kakvog ga je stvorio Bog.

Jesi li u vezi i što ti je bitno, na čemu temeljiš vezu?

Ivana: Najbitnije u vezi mi je povjerenje. Definitivno. Ona sloboda da doista budeš s nekim ono što jesi, a da pri tome i drugome dopuštaš isto. Jednostavno prihvaćanje, poniznost i čistoća. Briga za tuđe dostojanstvo. I naravno, temelj je staviti Gospodina u odnos s vama. Jedino s Njime, sve postaje potpuno. A što se tiče mene, nisam u vezi 

Što ti je najvažnije kod muškarca?

Ivana: Karakter. Važno je da mladić ima stav, da zna što želi. Ali naravno da je najdivnije kada ima odnos s Gospodinom. Izdvojila bi nekako čvrstoću i smisao za humor kao bitne stavke. A što se fizičkog izgleda tiče, iako nije presudan, rekla bih da volim plave muškarce 

Što danas mladi griješe u ljubavi?

Ivana: Nisam ja neki znalac, ja sam obična cura, ali iz svoje perspektive mogu reći da je glavna greška površnost. Materijalizam i ono izvanjsko su doslovno zasjenili ono iznutra. Ne trudimo se čovjeka upoznati, sve temeljimo na oku vidljivom. Komunikacija gotovo da i ne postoji pa se sve nekako prebrzo razvodni. Ostajemo na površini pa brzo shvatimo da čovjeka nakon godinu dana uopće ne poznajemo. A takvi odnosi ne mogu trajati.

Što bi mladima poručila danas?

Ivana: Da vole srcem. Da se ne boje s Kristom zakoračiti u život. Da traže samo ono što ih izbija iz cipela, da kažu da vole ako vole i da ne propuštaju trenutke. Da si ne rade prepreke od ničega. Život ide. Stvoreni ste za veliko, tako i živite!

Za kraj reci neki citat ili neku knjigu koju bi preporučila za čitanje?


Ivana: „Ljubiti sve do smrti iz ljubavi“ – svete Terezije od Djeteta Isusa. Nešto uistinu predivno!


photo: Ivana Klarić

Nema komentara:

Objavi komentar