četvrtak, 16. veljače 2017.

Svjedočanstvo življenja čistoće (13) - Tomica

Još jedno svjedočanstvo o odluci življenja čistoće je pred nama. Još uvijek se dvoumiš? Pročitaj kako se i zašto Tomica odlučio živjeti čistoću, te kako je to utjecalo na njega i njegov život. :) 

Za početak, voljela bih da nam kažeš nekoliko riječi o sebi.

Tomica: Ime mi je Tomica. Studirao sam na Fakultetu elektrotehnike, računarstva i informatike. Volim znanost i time se bavim. Radim u struci. Volim ljeti biciklirati – to mi je sport kojim se bavim. Posebno volim biti aktivan u crkvi – bez toga bi mi život bio isprazan i ne bi vidio smisao ni u čemu.

Zašto si se i kako odlučio živjeti čistoću?

Tomica: U čistoći živim oduvijek, a glavni utjecaj da to tako i ostane je bio vlč. Milan Lončarić – karizmatik, koji je danas moj najbolji prijatelj – učio sam od njega! Mogu samo reći, dar od Boga poslan!

Jesi li se ikada dvoumio trebaš li, ili ne živjeti ju?

Tomica: Dvoumio se previše nisam jer sam u manjoj životnoj dobi dobio prave temelje koji su kasnije snažno utjecali na mene kada sam još više učio i odrastao. Odrastao sam na selu gdje su se izgrađivale prave i istinske vrijednosti. Dobio sam nekako naviku da ostanem zauvijek prijatelj sa Isusom i tako u čistoći. Puno sam čuo i vidio neke druge primjere nečistoće i posljedice istih te me dodatno ponukalo da ne budem takav.

Koliko ti molitva pomaže na tom putu?

Tomica: Meni osobno pomaže jako puno. Imam svoj mir u srcu i duši i bez straha sam. Prije posla ujutro u 06:30 sati uđem u varaždinsku katedralu i kratko se pomolim i zahvalim te dalje krenem na posao. I tako svaki dan. To mi daje snagu da ustrajem unatoč nekim razočarenjima u druge osobe.


Kako su na tvoju odluku reagirali tvoji prijatelji?

Tomica: Iskreno, većinom jako negativno, ismijavali me i neki ostavili – ali to ionako nisu bili pravi kad me nisu htjeli prihvatiti, da sam drugačiji od njih. Također, jedan dio njih (koji ne živi čistoću) – takvi me znali ugodno iznenadili i pohvaliti me, te uputiti lijepe riječi i nastavili se sa mnom družiti.


Mladi danas tragaju za autentičnom ljubavlju. Kakva je to ljubav prema  tvom mišljenju?

Tomica: To je prije svega iskrena i prava ljubav bez licemjerja i sebičnosti koja cijeni i poštuje drugu osobu i njeno dostojanstvo. To je ljubav u kojoj je na prvom mjestu Isus.


Što misliš, zašto se mladi danas teže odlučuju živjeti čistoću?

Tomica: Ili zbog neznanja, ili zbog požude i primamljivosti koje nudi svijet. Ili zbog utjecaja društva i okoline, ili zbog vlastite egoistične sebičnosti, ili im ništa ne znači u životu. Ili nemaju od koga slušati da ih potakne na život u čistoći jer su okruženi vjerojatno krivom okolinom.


Za kraj, što bi poručim mladim ljudima koju razmišljaju o čistoći, ali još nemaju dovoljno hrabrosti i želje živjeti ju?

Tomica: Samo hrabro i ustrajno neka odluče život u čistoći. Sve je moguće onome koji vjeruje. Sve mogu u onome koji me jača! ;-)

Hvala ti što si svoje svjedočanstvo podijelio s nama. Želim ti obilje Božjega blagoslova!  

Nema komentara:

Objavi komentar